سفارش تندیس آماده و نحوه ساخت آن
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش تندیس آماده

همان گونه که قبلا هم راجع به تندیس ها به صورت مفصل و کامل توضیح داده شد روش ثبت سفارش برای مشتریان برای تندیس آماده کاملا مشابه ثبت سفارش تندیس سفارشی می باشد. به این صورت که سفارش دهندگان به چند دلیل تندیس آماده را انتخاب می‌کنند. معمول‌ترین دلیل استفاده از آن در اختیار نداشتن زمان کافی برای طراحی و ساخت یادبودی اختصاصی است. همچنین اگر یادبودی که در نظر دارید نیاز به طرح سه بعدی عجیبی نیز نداشته باشد، استفاده از نمونه‌کارهای آماده بسیار مناسب می‌باشد. ضمنا در مواردی که تعداد سفارش اندک باشد نیز استفاده از تندیس آماده بسیار مقرون به صرفه است. زیرا سفارش دهنده هزینه طراحی و قالب گیری را نمی‌پردازد. برای سفارش تندیس آماده می‌توانید نخست با همکاران ما در شرکت نشانه ساز به صورت حضوری یا تلفنی تماس برقرار نمایید. همکاران ما به شما مشاوره‌های لازم در این زمینه را ارائه می‌دهند. سپس به شما تعدادی نمونه کار تندیس آماده معرفی می‌کنند.  البته می‌توانید در سایت ما و در انتهای مطلب نیز تعدادی از طرح‌های پیشنهادی را ببینید. سپس نمونه کار مورد نظر خود را به ما ارائه دهید. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز مشاوره نهایی را به شما ارائه می‌دهند و هزینه نهایی را نیز تخمین می‌زنند. در صورت موافقت شما، مراحل ساخت سفارش شما در کارگاه آغاز می‌شود.

به طور کلی می توان گفت چون عموما  قیمت تندیس بیشتر جنبه نمادین و تشریفاتی دارند چنانچه مراسمات و جشنواره هایی که نیاز است تندیس اهدا شود از اهمیت نه چندان زیادی برخوردار باشد ، در حقیقت نیازی نیست تا هزینه هنگفتی برای تندیسی بدهیم که ممکن است حتی در حد نمادین هم ارزشی نداشته باشد. در این مواقع بهتر است از تندیس آماده استفاده کرد که علاوه صرفه جویی در هزینه ، در وقت هم صرفه جویی گردد.

سفارش دهندگان تندیس آماده می توانند هر گونه طرحی را که مد نظرشان می باشد را سفارش دهند تا بر روی تندیسشان به صورت لیزری حک گردد.

 

علاوه بر حک هر نوع طرحی ، می توان هر گونه فونت و نوشتاری را بر روی این نوع تندیس ها عملی کرد.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: